Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

středa 31. srpna 2016

Když to zavoní jasmínem a rozkvetou fialky

a ještě k tomu rozkvetou růže, i když zde jen na na krabici, ale zato jsou "královské".

Fialenka mi udělala radost. Barvy kvítků jsou tak přenádherné, příroda je prostě neskutečná kouzelnice.

Dnes to byl jen malý nákupek pro radost v SEWA. Malá do růžova vyvedená baculka na svíčku s růžovými kvítečky. Už jsem ji zkoušela rozsvítit i za tmy, září moc krásně. A na podzim, kdy začne zase brzy tma, se růžová rozzáří v plné kráse a potěší.



Jasmín v sáčcích provoněl ten den celý obchůdek. Pěkně zabalený asi udělá brzy někomu radost:-)


Mému pohledu pak neunikl tenhle růženín. Je bez chybky a protože já jich mám několik doma, bude to zřejmě také pro někoho dárek pro radost.



Vždy, když jsem v SEWA, tak nezapomenu prokramařit oddělení s krabičkami a tahle malinká dnes odešla se mnou domů za "kamarádkami".

Kdesi jsem kdesi četla toto: 

"Nikdy jsem neviděl, že by za pohřebním vozem projížděly další vozy s majetkem zemřelého."

 Já dodám: kromě ale třeba takových egyptských faronů a jistě by se v dějinách našly další příklady... 

Řečník tím nicméně chtěl naznačit pomíjivost materiálních věcí. Myslím si, že pokud nám v tuto danou chvíli udělají radost, jsou na místě i ony. Koneckonců, sice s velkou pravděpodobností nepojedou v nákladácích za mnou ani za vámi, ale udělají radost těm, kdo tu ještě nějakou chvíli zůstanou. Tak to přece má být. Když radost "koluje", tím je větší. 
A kdo ví, třeba pak máme možnost "shora" tu jejich radost aspon poté ještě pozorovat:-)

Jakákoli emoce, tedy i zmíněná radost, je Ego. Když se s ním však naučíme žít, tak i ta radost se promění v obláček štěstí ve vesmíru a co je kladné, to je prostě dobré. Aspon já to tak vidím.
 Je to prostě Jasná zpráva.
    
Mír začíná mnou
IVA

Žádné komentáře:

Okomentovat