Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

úterý 18. července 2017

Srdce od srdce

jsem nedávno dostala od mé milé a šikovné - jedné z nejšikovnějších - žákyněk. Moc mne potěšilo. Jak něco hýří všema barvičkama, tak to je to pravé pro mé oči i duši.
Ubrousky jsem si dokoupila v SEWA, protože jak jistě chápete, těch doma nikdy není dost.
Také tam na mne vykoukl malý jednorožec se třpytkami a tak bylo jasné, že ten prostě musí domů se mnou rovněž.
Tak a ještě nějaká ta letní výzdoba do zimní zahrady a léto necht je požehnáno. Nuž, tedy co je nad 30, to je mi osobně vážně moc, ale zase jedině léto má všechny ty barvy květin a všeho vůkol v plné hojnosti. Si tak tedy člověk nějak moc zase vybírat nemůže a koneckonců, však ona příroda už ví, co činí - na rozdíl od nás, lidí.   






















1 komentář: