Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

středa 5. dubna 2017

Zlatí králíci

na mne vykoukli minulý týden TADY a protože od tohoto prodejce mám již loni k Vánocům koupený úžasný zlatý strom, bylo jasné, že ihned musí poputovat/doskákat ke mně. A kdo by chtěl ušáky ve stříbrné, najde je TAM také. Jak vidíte, skvěle se doplnují se zlatým vajíčkem a to najdete ZDE. Na bellarose jsou právě navíc ještě narozeninové slevy, to jen, abyste si oddůvodnili, proč tam zajít:-)
 V Rakousku se sice naše klasické Velikonoce s "proutkem hody hody" neslaví, ale upřímně, mně jako ženě to naprosto vyhovuje:-) Mimochodem, zrovna ráno jsem někde četla, že o Velikonocích má být velké teplo, takže honem ještě naplánovat nějaký milý program.














Žádné komentáře:

Okomentovat