Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pátek 7. dubna 2017

Jako každý rok to jistí Douglas

má oblíbená parfumerie, kde se najdou vždy i šikovné malé dárky. K Velikonocům tedy tentokráte svíčka jako vajíčko ve skle a dole s písečkem do barvy svíčky. Milé a praktické, sklo zbude a může se použít jinak. Poputují všechyi do kadeřnického salonu mé švagrové, která je tam šéfkou. Protože jsem střádal, tak jsem hned utíkala do sklepíku a našla pěkné malé zelené originální taštičky od Douglase, tam vajíčka pěkně přidám a ještě dokoupím nějakou čokoládovou maličkost, at to přinese ještě větší radost. Švagrová má každý rok i dvě učničky, mladé holčinky a protože je její kadeřnictví mimo velké město, tak jsou to dívčiny z vesnic a o to víc se právě z takovéto maličkostí radují a to...se definitivně počítá.

Velké velikonoční zajíce a zaječičky už mám dopředu zakoupené a schované též ve sklepě a tak ted už jen dokoupit nějaké hezké veselé a milé taštičky a dát je do nich a třeba přidat i maličkost jako je omalovánka s princeznami.
 








Další pěkné balení s vajíčky do zásoby a jak se říká "pro strýčka příhodu" a když se "stýček příhoda" nedostaví, tak to zblajzneme s mužem a synkem holt sami.




Protože jsem v Douglasu již dlouhá léta stálou zákaznicí, vždy mi tam děvčata přihodí spoustu na mé přání vonavých vzorečků zdarma. Není nad to, je pak všechny postupně odzkoušet.





Protože jsme tu od středy právě v Douglasu měli Wooman Day se slevou 20%, tak jsem si přidala k nákupu ještě tuhle úžasnou cestovní taštičku, ve které je vše potřebné, co se nám může kdykoli "venku" hodit. Přiznám se, že jsem jí doma byla tak nadšená, že jsem si na internetu objednala ještě jednu a tentokráte v jemné růžové barvičce. Právě zvoní pošták a už ji tu mám také. Nafotím ale příště, dnes je deštivo a tmavý den na dobré fotky.
 





Žádné komentáře:

Okomentovat