Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

středa 8. února 2017

Nový přírůstek u nás doma se jmenuje

Raffaello (ve zkratce Rafi).  Jak jinak než podle slavného malíře Raffaello Buonarroti. Koupila jsem ho TADY
Ted zrovna sedí ve výšce na stříšce nad botníkem a kouká shora, co se kde děje. Ale marně ho tam budete hledat zítra, už bude zase někde jinde, asi sedět u knih a číst si...
A protože knihy prostě miluji, zase jsem si stačila po vánocích nějaké objednat a jsem si jistá, že všechny budou stát za to.


 Hyacinty mi vybral po vánocích manžel a pořád se jim v zimní zahradě daří dobře. Jejich vůně je prostě kouzelná, ovšem ne tak doma v uzavřené místnosti a ještě 3x násobená. Proto musely zůstat v zimní zahradě. Barvičky se letos také moc povedly. Až uschnou, vysuším cibulky, uložím do novinového papíru do sklepa a později poputují k mámě na zahrádku jako už tradičně:-)
 












 Vonavoučký Vintage krém na ruce v moc pěkné plechové krabičce jsem koupila spolu s velikonočními plechovými vajíčky, růžovou prupiskou -mimohodem, píše se s ní dokonale - v bellarose. Mají ted v akci, k nákupu nad 500 z Valentýnské kolekce obdržíte zdarma svíčku Divoké růže. A já zdarma v balíčku měla ještě i malé růžové vonavé mydélko.
Růžový hrníček se srdíčkem se objednal k tomu všemu také, se srdíčkem i ta voda prostě lépe chutná.












 Málem jsem zapomněla, ten krásný opracovaný kus pravé borovice jsem našla a koupila ZDE.

 Mír začíná mnou
IVA

Žádné komentáře:

Okomentovat