Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pondělí 20. června 2016

Když se vyrojí u Tigra plamenáci

tak to stojí, ostatně, jako vždycky za to. Nicméně, tentokráte, za zády manžela, očekávajícího pouze letmý nutný nákup, jsem to vzala jen skokem, ale příště to tam zase prohlédnu pořádně. Kdepak, Tiger se musí vždy vzít pořádně průzkumem od začátku do konce.
Uzmula jsem aspon tedy úžasné plamenákové tašky, plechový kufřík na všecko možné a sklenku s brčkem na pitíčko. Nejlépe z balkonu pak natrhané čerstvé lístečky máty (letos mám pomerančovou a čokoládovou) a pěkně do vodičky a už jen usrkávat.
Nutně jsem hledala malý jemnější kartáček na špínu za nehty a v tigru na mne čekala přesně taková malá kachnička. A také pouzdro s tigrem na zip, opět prakticky na vše možné i nemožné. Jak jinak.

Pak už jsem jen sběhla letem světem do Douglasu pro Eos krémek na ruce . Cestovní naprosto dokonalý skvěle se vstřebávající a neskutečně báječně vonící.  Tentokráte pro jednu moc milou paní, maminku mé kamarádky, která pro mne udělala zase jednou laskavost.
Před dovolenou jsme ještě šli krátce naštívit milé sousedy. Narodila se jim princeznička Marie. Tak popřát a protože tahle princezna už má brášku, tak jsem samozřejmě musela koupit i něco pro něho. Jako správnému skoro tříletému klukovi se určitě různá vozidla v podobě různého stupně složitosti  puzzle budou líbit. Nicméně rychle ještě účtenku schovat, protože co kdyby už tohle či ono rodiče pro něj měli a tak proč to nevyměnit. 
Mořský koník mi pak padl ihned do oka v hračkářství Fischer. Dražší, ale opět ona značka kvality.
Prodavačka se snažila mi něco pomoci najít. Jenže to bylo takové, no prostě pořád, to ne makové. Až.. jsem uviděla tohohle mořského koníčka, je prostě dokonalý:-) 

 


Pochopitelně při focení musel být účastný Pierre, vždyt to všechno jsou přeci všude jeho příbuzní! A do kufru se usadil jedna dva. Pochopila jsem to ihned, jasně mi dal najevo, že na tu dovolenou tedy pojede určitě s náma, vždyt už má tuhle přeci i svůj kufr:-)









Přidat v Tigeru do košíku plamenákové ubrousky, to prostě byla nutnost! Jedno balení s námi dokonce i odjelo poté na dovolenou.


Ještě honem milé přáníčko pro malou princezničku Marii a rychlý nákup byl hotový. Ale příště...příště to bude chtít pořádně se všude poohlédnout, což v praxi značí zavolat kamarádce a manžela raději nechat doma. Ostatně, štastného, že nemusí na nákupky se mnou:-)





Žádné komentáře:

Okomentovat