Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

čtvrtek 21. dubna 2016

Dábel nosí Pradu a čertice se voní Pradou

na tuhle úžasnou sadu překrásných vůní Prady mne navedla neskutečná VIVI a prostě tak, jak ji u sebe popsala, jsem ji s tou růžovou krabičkou musela také hned mít. A to jsem u ní tentokrát odolávala tomuto mnaaaau prezentovanému pokušení úspěšně asi hm, týden. Objednala jsem podobně jako vivi ZDE.
Jestli někdo ruinuje moji peněženku, tak je to pravidelně a spolehlivě vivi. A víte co, já jsem jí za to ještě vděčná;-))




 K té růžově sladké krabičce se tak snad nějak samovolně přimotala i má růžolící rozverná domácí víla. Jak je vidět, sluší jim to oběma. Krabici pak nádherně využiji podle návodu stejně podobně jako vivi. Opičím se, opičím,ale jen hlupák by tak v tomto případě neučinil. A to na květinové vůně moc nejsem. Ale tohle, to je něco úplně jiného, TO je pivonkový let bez brzdné dráhy.

 Psacích pomůcek není nikdy dost a tohle šikovné zlaté pero jsem dostala od moc milé kamarádky Týnky. A navíc je kouzelné, protože je darováno Z přátelství!








 Týnka mi do balíčku přibalila také nádherný Pohodář s omalovánkami na každý měsíc pro dospělé. Samozřejmě, že i pro děti, jak ostatně jinak. Ještě jsem se nedostala k tomu, koupit si báječné obrovské pastelky se spoustou barviček, ale pak si to o to více zpětně vychutnám. Kdepaaaak, 12 barev, to je mi málo:-)







Žádné komentáře:

Okomentovat