Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

neděle 9. listopadu 2014

Tyhle nezbytné maličkosti jsem prostě nutně musela mít

a když ještě kamarádka Feresteh, která mne doprovázela po krámcích, prohlásila, že si mám už něco pro sebe vybrat od ní klidně dopředu na Vánoce, tak jsem šla a vybírala a vybírala a našla tyhle ZDE maličkosti, o kterých jsem přesvědčena, že potěší na Vánoce, tentokráte mne:-) A to se ještě příští týden snad konečně dostanu do krámku nanu-nana koupit na stromeček ozdůbku želvy s klouboučkem a botičkami na podpatečku. Ta mi nedá spát od té doby, co jsem ji zahlédla na netu.

 Stojící sobík obohatí letos pro změnu asi stůl na Vánoce. Líbil se mi zvoneček na jeho krku a tak jsem ho dala do košíčku také.
 Tyhle kulaté placičky z porcelánu se mi líbily především i proto, že se u nich může libovolně nahradit stužka na pověšení.

 Na soba bude dohlížet dřevěná postavička Mikuláše, tady se už pokouší si ho osedlat zlatou šnůrkou, které je právě tak akorát 5 m v baleníčku.

 Pro jistotu jsem ještě přikoupila 10m červenobílé šnůrky, bude se hodit na různé balíčky, dekoraci aj.

 Pro tuhle úžasnou teplounkou šálku s geometrickými vzorci jsem si šla do butiku Moda Vero. Tady vypadá na fotkách hodně do růžova, ale je to spíše taková světle lososová barvička a kromě toho, že mi úžasně sluší, tak mne ještě krásně v zimě zahřeje a její světlá barva rozzáří i můj zimní spíše do tmava naladěný šatník.

 Tyhle malinké ozdůbky se srdíčky a hvězdičkou, ty červené "starobylé" a malý medvídek se mi také líbily a snad pro ně letos někde na stromku najdu místečko. Hm, když nad tím tak uažuji, potřebujeme rok od roku stále tak nějak větší vánoční strom, pročpak asi;-)














2 komentáře:

  1. Dobré ráno! Jste úžasná hračička, hodně mi to u vás baví a inspiruje. Ten sobík nemá chybu a ostatní věci taky... to se kochám!
    Přeju krásné dny! Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já prostě nedokážu odolat, když vidím někde nějakou "nezbytnost" a to se ale už krotím:-)

      Vymazat