Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

středa 12. listopadu 2014

Co jsem objevila v pondělí

pár maličkostí, co udělají radost, částečně mně, a také druhým lidem.
K dřevěnému Mikulášovi, kterého již znáte z minulého příspěvku, přibyl kamarád sněhulák, to aby byli pak na toho soba pro jistotu hned dva. Mimochodem, toho soba asi nějak pomaluji, připadá mi k těm barvám vůkol neférově bledý.
Sova se tu sice tváří, že patří do skupinky novinek, ale bohužel jen dočasně. Měl být uvnitř balzám na rty a ukázalo se, pochopitelně až doma, že je totálně vysušený. Takže jsem do nanu-nana hned volala, když už nic jiného, mohu bez problému přijít kdykoli vyměnit, či si nechat vrátit penízek. Hm, když nad tím tak přemýšlím do hloubky,  je to vlastně zároven i báječná záminka, jak se příště ještě podívat, zda jsem to tam vše pořádně prošmounila:-)

Plechové dozy, jejichž barvy tu bohuýel ted tak nevyzní, neb používám přechodně starý foták, jsou zakoupené v drogerii Müller. Tam se ještě vrátím a pořádně pokoukám, už jsem byla utahaná, tak jsem protentokráte vzala jen "okraj":-)

V téhle lososové plechovcé doze jsou oplatky Manner s oříšky a budou pro mého manžela. Dozu až bude prázdná, si pak jednoho dne nenápadně a nenávratně zabavím;-)


V této doze jsou barevné jemné sušenky. Není jich tam až zase tak moc, ale co by člověk neudělal, aby získal další úžasnou krabičku.

Tenhle malinký skleněný talířek s poklopem mne hned zaujal. Je tak malý, že je až neskutečný. Pravda, dumala jsem nad ním, k čemu že se mi bude tak asi hodit, ale pak jsem ho vzala s tím, že se hodit prostě na něco určitě bude!
 
Ubruskům ve slevě jsem pochopitelně v drogerii Müller neodolala a šup, už byly ty nejhezčí v košíčku.

Prodejna Nanu-nana má sice ted u mne mínus za tu vysušenou sovu, ale jinak tam ráda courám, protože vždy objevím nějakou nutnou báječnou maličkost. Protože ted už "šmejdím" se záměrem přímo vánočním, tak jsem tam tentokráte objevila tuhle krásnou malou podlouhlou truhličku. On je totiž má rád manžel, takže rychlá úvaha, jestli podlouhlou již ve svém vlastnictví má či ne. Nemá, tak šup s ní do košíčku, pěkně zabalit, aha, ještě do ní něco milého vložit dovnitř, a už pošupajdí pod stromeček.

Úzká stužka ve starorůžové se hodí vždycky. Takže se přikoupila rovněž.


Zabrousila jsem v rámci shánění všeho možného i nemožného i jen tak v rychlosti do KIKA a objevila jsem úžasná andělská zinková křídla. Tak ty jsem musela mít, už je vidím někde hezky zavěšené, jak se v nich odráží světlo domova. Home, home, home.



Tento motiv soba se skřítkem Mikulášem, jak si vaří na ohýnku uprostřed zasněženého lesa teplý vonavý čajík a k němu mají plnou bedýnku dobrých jablíček, je prostě úžasný. Někdy opravdu doslova trpím, když pak ty či ony ubrousky musím dát i k praktickém použití. Ale slyšíce manžela, jež útrpně naříká, probůh, k čemu jinak pak ty ubrousky jsou, je nakonec povětšinou nedobrovolně vydám k použití.



Jak říkám/píšu, copak jsem tam tu dozu s králíčky mohla nechat. Tolik motivů i po stranách, to se hned tak nevidí. Jako alibi jsem si vymyslela, že do ní budu dávat manželovi vždy trochu vánočního cukroví jako proviant do práce na svačinku. Hezky jsem si to odůvodnila, vidte.









Nákup jsem zakončila v Nanu-nana velkou svíčkou s vůní vanilky. Finálně asi bude vanilky tak plný byt, že mne s ní muž vyhodí do zimní zahrady, ale nevadí, i tam si budu chodit "čichat".
Ale nedá se nic dělat, dochází mi zásoby svící bez vůní, tak budu muset zase vyrazit po nákupech;-) A znáte to, člověk jde s cílem koupit svíčky a domů pak donese vše možné a nemožné;-)





 

2 komentáře:

  1. Taky miluju dózy a dózičky. Ubrousků mám nejvíc vánočních, také se o ně bojím, aby mi od každého pár zbylo. Ten sob s Mikulášem je nádherný. Pěkné věcičky všechny, hezky jste se vyřádila.
    Tak si ty nákupy vychutnejte. Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný blog, krásně jsem se pokochala :-) A ty plechovky... taky mám na ně úchylku :-)

    OdpovědětVymazat