Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

úterý 28. října 2014

Syslím, syslím, syslím a dělá mi to radost

jak někde vidím nějakou i třeba maličkost, hned s ní do košíčku, nebot Vánoce jsou tu cobydup a tak pěkně hezky pomaličku a jistě pro každého něco málo i pro radost, jen tak. Na jedné straně je to trochu děs, že Vánoce už v obchodech "vypukly" naplno, ale zase na druhé straně díky tomu nemusíme nic nechávat náhodě a už dříve můžeme syslit a syslit. Sysleníčko to já mám moc ráda. 
A nedávno jsem nasyslila v obchodním domě pár maličkostí do zásoby. 
Ne nadarmo se říká, že od pradávna jsou ženy "sběratelkami", pochopitelně, tehdy to byly plody, , rostliny, kůže, kůstky a co já vím, co ještě, dneska jsme trochu pokročily;-), tak můžeme syslit ještě smyslupněji:-))
A muži, muži at si klidně dál zůstanou "lovci".

Pokud vidíte opět starou dobrou známou špulku, tak se nedivte, tahle je již totiž třetí zakoupena v pořadí a tentokráte ne s 30%, nýbrž dokonce 50% slevou. S těmi procenty jsem prostě ještě jednu navíc koupit musela.
 


 Tyhle větší sáčky s vůní uvnitř (16x11cm) kupuji moc ráda. Dávám je pak na podnos na toaletu na stoleček, kde provoní místnůstku a ještě udělají radost, když se na ně člověk, eeeeeehm, ze "sedu" podívá:-)
Tenhle s tématem London jsem pochopitelně hned usyslila pro sebe. Je v něm santalové dřevo a muškát a voní to tak nějak zvláštně, hm, něco jako příslib dobrodružství a jistota v jednom.
Ta vůně z těch sáčků nevydrží v plné síle moc dlouho, ale náhodou jsem přišla na malý zlepšovák. Když už tolik nevoní, zase ho uložím zpět do neprodyšného sáčku, ve kterém byl předtím a použiji jiný, který si zatím také "oddechl" a nabral vůni ve vedlejším sáčku;-)
Tenhle produkt je navíc Eco friendly, z recyklovaného papíru, o to víc tedy sympatičtější.
 V deko obchůdku jsem objevila s 50% slevou v Podzimním výprodeji tyhle krásné visačky z látky a razítkem veverky a lištičky. Bohužel už byly poslední, jinak bych jich nasyslila jistě více. Jako visačky na zabalený dárek či prostě jen tak samy o sobě jsou prostě úžasné. Dávám odkaz, zde především pro čtenáře "zvenku", protože co vím, tenhle obchůdek v Česku ještě není.


 V Depotu jsem ve slevě též koupila menší zelenou láhev. Není jen tak ledajaká, protože do ní můžete dát vodu a vykouzlit spolu se Sluncem "vodu zázračnou". Jak na to, snadno:

Jak si vyrobit „sluneční vodu“. Je to jednoduchá možnost jak pitnou vodu obohatit o biofotony. Vezměte si nejlépe zelenou nádobu, naplňte ji vodou a postavte na 24 hodin na slunce. Výsledkem je pitná voda s informací světelné energie. Kahunové, kněží na Havaji, říkají, že tato sluneční voda dopomáhá k životní síle a dlouhověkosti. (Sluneční paprsky vysílají miliardy atomů do rostlin – a tyto biofotony přinášejí světlo do našich tělesných buněk. Toto světlo nás živí, zajišťuje „zářivé“ zdraví a neomezenou životní sílu.) 
z KNIHY Kurt Tepperwein  Poselství tvé duše





 V Douglasu mně do oka padly v 50% výprodeji tyhle úžasné koule, ve kterých je ukryto kulaté mýdélko s vůní skořice. No nekupte to!

 K nákupu jsem dostala navíc zase dva vzorečky. Jedním je sérum Abeille Royale firmy Guerlein. Popis z netu: 
Jedná se o unikátní čistý výtažek z včelí mateří kašičky, vhodný pro všechny typy pleti. Stimuluje přirozené procesy pleti, pomáhá při redukci vrásek a navrací pleti ztracenou pevnost. Působí velmi účinně při zdokonalování textury pleti, kterou znatelně sjednocuje, zpevnuje a dodá pokožce mladistvý vzhled. 

Během 7 dnů je prý viditelný výsledek. No dobře, s tímhle malým prckem vydžím tak jeden den, ale aspon ho otestuji, jak se bude má plet po něm cítit a jaká je jeho konzistence. Mimochodem, pokud nakupujete v Douglasu, či jiné vybrané parfumerii/drogerii, vězte, že právě zde prodavačky absolvují pravidelně nové kursy líčení, kosmetiky a dokonce i mody. Takže se nenechejte odbýt jen tak nějakými vzorečky, pro které prodavačka hrábne jen tak náhodně rukou pod kasou, kdepak, máte právo nejvyšší požádat ji, aby pro Vás vybrala vzoreček Vám na míru. Takže já například žádám o vzorky pro smíšenou zralou plet, o krémy, které nejsou mastné ještě dlouho poté, co je natřete na tělo, o přírodní produkty, o vůně, které jsou lehčí, spíše dřevité a ovocné, než do sladka... Právě Douglas nepatří k těm nejlevnějším a tak si můžeme "vymýšlet". Pranic nedbejte nevraživého pohledu, zde jste jako zákaznice Vy pánem, tedy, eehm, paní.

 Vzoreček parfému Sexy Amber Michael Kors jsem chtěla vyzkoušet už kvůli tomu smyslnému slibujícímu názvu. Ale věřte, že není nic moc. Vůně je spíše do sladka a "laciná", byt levná vůbec ve skutečnosti není. Tedy, pochopitelně, oceněno mým nosem.
 Popis z netu: dřevitá vůně pro současné ženy. Jemná, sladká, teplá, pudrová a zklidnující. Obsahuje ambru, jasmín, citrusové akordy, pačuli a santalové dřevo. Doporučuje se používat večer nebo během chladnější sezony.










 Do nákupního košíku v Douglasu jsem uložila jako malou pozornost na Vánoce do zásoby i tento velikostí právě tak akorát do kabelky, krém na ruce a nehty Winter Pine, tedy s výtažkem z borovice.
A zelenkavá šála, kterou jsem použila jako dekoraci je z nějakého obchůdku "po cestě" již ze dřívějška. Pokud mne někde nějaká šálka upoutá, většinou ji koupím hned, protože časem nejenže jistě brzy z pultu zmizí, ale navíc si ani nebudu pamatovat, kdežeeeee jsem ji to viděla.

2 komentáře:

  1. Krásné věcičky... ty kouličky s mýdlem jsou moc hezký .... krém na ruce - borovice - hmmm to musí být vůně .... a visačky se zvířátky - paráda.
    Přeju hezké dny. Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné syslení!! Ty kouličky mě vážně dostaly - jsou krásné jako dekorace! Úplně je vidím u mě v koupelně :))
    Přeji krásný podzimní večer! Renata

    OdpovědětVymazat