Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pátek 12. září 2014

Konec záruční lhůty pro dva kefíry

to jsem ráno zjistila při čistce lednice před víkendem a tak honem, co s nimi a šup, byl z nouze ctnost opět koláč a protože kde nic tu nic, místo ovoce jsem pokladla kousky pomerančové marmelády a pro změnu přidala rozinky a trochu mletých ořechů do těsta, na těsto jsem pak ladně poházela mandlové lupínky. Šup s tím do trouby a mám hotovo raz dva a o snídaně a ke kávičce je na chvíli vystaráno:-)
Receptík jsem již sem jednou dávala a jak můžete vidět, pokaždé ten koláč vypadá tak nějak jinak;-)    Jinak správně jste si všimli, už i já začínm v tomto sychravém počasí pálit o stošest a v domečku z JYSKu už hoří úžasná levandulová svíčka PL od mé kamarádky Irenky a před domečkem voní po růžích mýdélko se srdíčkem, co mi poslala spolu s nejúžasnějším bio česnekem troufám si říci, co kdy pod sluncem vyrostl, má milá přítelkyně Danutka.
   





Žádné komentáře:

Okomentovat