Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

neděle 1. června 2014

Pět věcí, které mi v květnu udělaly opravdu radost

Moc mne skutečně příjemně potěšil internetový butik i-radost, kde jsem si objednala dvě balení párátek po 80 kusech na cesty a už jsem je i na dovolené použila s úspěchem. Krabičky jsou moc krásně vyvedené a párátka v něm jsou kulatá, klasická. Spolu s nimi přišlo totiž i příjemné překvapení v podobě malého vzorečku Dr. Hauschky pletového mléka s kartičkou a malým zeleným plastovým srdíčkem. Tak si představuji správného a moudrého prodejce. Velkou chválu tedy posílám na i-butik. Lotion jsem již i vyzkoušela, krásně voní a moc pěkně se vtírá, není mastné, je to to přesně ONO, co by mělo pletové mléko dle mých představ splnovat.
Od Dr. Hauschky jsem si objednala i všemi vychvalovaný bylinkový pudr. Trošku mne znervoznilo, že není takový klasický měkký lehoučký jak pírko, ale trošku jakoby pískový, ale když si uvědomím, z čeho všeho dobrého je pro mé tělo vyroben, tak i tuto malou nesrovnalost - ostatně jen v mé hlavě - akceptuji ráda. Zavírání je praktické, jen se pootočí vrškem a může se úspěšně sypat, kam jest ho potřeba. O koupi pudru mne přesvědčilo především to, že obsahuje mimo jiné, i složku mé oblíbené šalvěje.
Malá lahvička se vzorkem toaletní vody je Jil Sander Evegreen a dostala jsem ji jako dárek při koupi v Douglasu. Je jedním z těch, která mne ihned přesvědčila o jejím dalším zakoupení. Přesně má krevní skupina. Zralá šťavnatá hruška jemně kořeněná bílým pepřem se snoubí se svěžími grapefruitovými květy. Silná vůně jasmínu je zjemněná romantickou vůní růže a skromné bílé konvalinky. Smyslná vůně vanilky propojená s pačuli a příjemnou vůní santalového dřeva tvoří dlouhotrvající základ této jedinečné vůně. Parfém Evegreen evokuje radost ze života a optimismus. Zajímavě propojené ingredience tvoří svěží kompozici, která vás bude svou příjemnou vůní provázet ještě dlouho po nanesení.
Hlava: hruška, bílý pepř, květy grapefruitu
Srdce: jasmín, růže, konvalinka
Základ: vanilka, pačuli, santalové dřevo
Najdete ji například ke koupi ZDE

Dvě srdíčka ze skla jsou dárkem od mého manžela, které mi koupil minulý týden při návštěvě Benátek. Ano, poznali jste správně, je to známé oblíbené sklo Murano.
A růžičky ve vázičce utrhl manžel již z naší balkonové zahrádky. Vlastní zdroje kytiček:-)










Žádné komentáře:

Okomentovat