Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

čtvrtek 29. května 2014

Prší a prší, chce to ihned konečně objednat holínky

a když už, tak prosím, ale pěkně i elegantní do města a tak jsem našla tyhlety a dokonce i velikost, což je někdy kumšt, právě číslo 38 je věčně jako první pryč. Takže komu se líbí a ještě jsou navíc ve slevě, tak utíkejte nakoupit SEMHLE. Jsou tam i v černé barvě, ale mne nadchly červené, aspon mne jako duchovní bytost budou pěkně uzemnovat - kořenová základní čakra s heslem Být;-)



Zvažovala jsem ještě i tyto, s trochu jinou mašličkou, cenově jsou stejné, ale nakonec volba padla na tu, podle mne, mašličku přece jen o fousek elegantnější viz nahoře.


1 komentář:

  1. Ty vypadají nádherně. Já mám č. 42 a sehnat boty je problém.

    OdpovědětVymazat