Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pondělí 3. června 2013

Tyhle podnosy jsou prostě skvělé


nedávno jsem si v OBI koupila všechny tři a nemohu si je vynachválit a protože jsem na ně ted u kávičky padla i na MMB, dávám vám sem na ně odkaz, třeba ho někdo z vás využije. Já je používám doma na všechno možné, na dokumenty, které zrovna zpracovávám, jeden menší mám v ložnici na skřínce a dávám si do něj před spaním kapičky na oči, notýsek a tužku na zapsání snů a přání...Prostě podnosů není nikdy dost. Předpokládám, že je to u vás velmi podobné jako u mne;-)
A prodejkyně kejmys na MMB má v nabídce další spoustu krásných a jistě pro mnohé z nás nezbytných věcí:-)

1 komentář:

  1. Zřejmě jsem udělala chybu že se celý život OBI vyhýbám, protože ty táci jsou krásné!!

    OdpovědětVymazat