Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

čtvrtek 15. listopadu 2012

Druhá část nákupu byla spíše praktického rázu


protože jsem využila toho, že mám více času a nakoupila částečně už i dárečky na vánoce. Jedním z nich byl krásný medvěd, vlastně medvědice pro 4letou holčičku od kamarádky a důležité bylo, že jsem si předem ověřila, že oblečky na medvědici se skutečně všechny dají sundat. To je pro nás, holky, přece velmi důležité, svléknout a navléknout a střídat šatičky, to je to ono, co nás potěší vždycky, i ted, když už jsme starší holky.
Pak jsem zrovna také v Douglasu nakoupila spoustu malých vonavých mýdélek ve žlutém průhledném pytlíčku s mašličkou a andílkem na etiketě. Většina z nich poputuje do kadeřnického salonu, který vede má švagrová. Každá z jejich kolegyn dostane jedno mýdélko, ještě je vylepším nějakým vkusným doplnkem. Každá z nich se celý rok ke mně chovala velmi pěkně a tak každá zalouží i malou předvánoční odměnu.

Co mi trochu vadí v Česku v Douglasu prodejnách je, že když požádám o vzorek parfému, nedostanu ho se slovy, že jich mají málo, nebo že jsou už pryč. Tady vzoreček vždy dostanu a je jedno, zda udělám malý či větší nákup. A když náhodou prodavačka žádný nedá, tak si o něj prostě řeknu. I malý nákup je nákup a jako pravidelný zákazník, mám i slevu, si jej jistě zasloužím i za nákupy předešlé a navíc je pravděpodobnost, že pokud se mi daný parfém bude líbit, koupím si ho příště po odzkoušení. Od své kamarádky z Douglasu jsem časem vyzjistila, že pokud vzoreček toho či onoho parfému nemají, mohou mi ho odstříkat do prázdného malého flakonku. Takže pokud nějaký chci, a nemají od něj vzorek hotový, požádám je o odstříkání z lahvičky Testeru. Nyní jsem si takto například řekla o pánský vzorek nové vůně od Prady a navíc jsem si pro sebe a kamarádku vybrala dva vzorky Guerlain s nádechem vůně třešní.    

 Přidala jsem ještě dva krémy na ruce s Aloe vera, jeden si možná ponechám a druhý zase jako dárek, však se už uvidí, pro koho. Krémů na ruce v zimě není nikdy dost.

Malý sněhuláček je již jako dáreček přesně určený, ten poputuje zabalený pod stromečkem mému velkému synkovi jako "blbůstka". Natočí se na setrvačník a pochoduje.

A souprava od Douglase v krásném zabalení s červeným sobem a uvnitř s malým pletovým mlíčkem a sprchovým gelem ještě nemá svého příjemce, ale uvidíme....

No a samozřejmě čokoládičky a jako vždycky, jsem zase špatně počítala, takže se bude muset ještě trochu dokoupit. Dva muži mého života, synek a manžel a adventní kalendář a v každém dni pro každého stejné sladké překvapení. Akorát do dne prvního a 24.12. posledního, dávám vždycky o trochu víc, aby to bylo takové sváteční zahájení a sváteční ukončení. Kalendář mám již několik let koupený v Tchibu, jak bude viset, tak vám ho nafotím. Trošku jsem si ho lety upravila a visí pak na dveřich.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat