Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

středa 14. listopadu 2012

A taky hrozně ráda nakukuji, když něco nakupujete


a získávám z toho pro sebe zároven krásnou inspiraci a dozvím se, kde jste to či ono nakoupily a to je někdy mooooc fajn, neb honem vezmu nohy na ramena a už tam utíkám si to či ono též koupit. Bud pro sebe, či jako skvělý typ a dárek pro někoho mně blízkého.
A samozřejmě, že nakupuji jako snad každá ženská, moc ráda a tak jsem po delší době včera i já za nákupem vyrazila a mám opět nové úlovečky. Takže ted zase ode mne typy pro vás.
něco budou již dárečky, něco si určitě také nechám, nuž, uvidíme, co se všecko ještě bude do vánoc dít a co a kdy bude vhodné pro nahodilé návštěvníky. A pokud přeci jen nezbude nic, tak nevadí, úlovečky udělaly radost jinde a to se také počítá a příště padnu zase na nějaké pro sebe.
Takže dneska první díl nákupu a to vánoční dekorace.
Tři srdíčka jsem koupila ZDE v oddělení dekorace, čokoládové srdíčko TADY a zbytek věcí je zakoupený TADY.

Tahleta srdíčka jsou taková zvláštní, není to ono typické lehounké sklo, spíše těžší. Měli všechny barvičky a mně nejvíce zaujaly tyto tři.
  
 Tahleta visící girlanda má i barvu stužky, která se mi hodí na vánoční výzdobu, takže jsem koupila hnedle tři, jednu pro sebe do kuchyně na okno, druhou pro kamarádku, která si ji včera už i odnesla a jednu navíc, uvidíme, pro koho se bude hodit. Měli dva druhy, ta druhá byla ukončená takovým stříbrným zinkovým kastrůlkem, spíše pánvičkou, tu už bohužel neměli. Škoda, protože na té girlandě je i našlehávačka a váleček, hezky by to pasovalo, ale nevadí, něco si třeba ještě vymyslím a na ten koneček to dodatečně zavěsím.

 Dva sobíky z překližky jsem přihodila do košíčku, uvidíme, co dál s nimi. Sobíci se přece hodí vždycky do rezervy;-)

 Do košíku jsem přidala ještě dvě menší břidlicové tabulky, jednu si nechám a druhá k někomu zase poputuje jako radostné překvapení. Křídu k ní zrovna přidám.

 A tento zinkový kornout se mi moc líbil, nebot červená je barva především vánoc. Má i háček na zavěšení.


 A dvě dřevěné hvězdičky putovaly též do košíčku. Mimochodem, jsetli se někomu líbí ta šála, kterou jsem zde užila pro focení koupené dekorace, tak ji seženete na www.bellarose.cz.

 
 A tady už mám andílky. Klasický dáek, který udělá vždy radost, stačí zatřepat a sníh už se sype.
 A jedno zlaté čokoládové srdíčko.


Žádné komentáře:

Okomentovat