Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pátek 3. srpna 2012

Slevy,slevy a kdo jim má odolat


a tak jsem u Marušky na MMB zase jednou nezvládla situaci a musela nutně mít krabičku na papírky, i když jsem si to hned zdůvodnila, protože mám v pracovně malé papírky na hromádce a jen se otevře okno, už poletují ve vzduchu...
Samozřejmě, že jsem pak již neodolala a musela k ní mít i motivem stejný diářek.


A nedalo mi to, přihodila jsem k ní i úžasné kytičové propisky.


Já jak k Marušce vlezu, tak prostě bez nějaké aspon malé objednávečky nevylezu. Ale když ona tam pořád dává takové krásné věcičky s úžasným vkusem a ještě se spoustou slev, no uznejte, to se prostě vyplatí;-))
Však se sami zase jednou podívejte, co má Maruška u sebe opět nového. 
No jo, ty dárkové krabičky jsem pro jistotu vzala hned tři a propisky dvě, tak budou i malé milé dárečky pro kamarádky, at mají také radost.


Žádné komentáře:

Okomentovat