Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pondělí 17. dubna 2017

Ode všeho trošku

pár Velikonočních pohlednic především pro rodinu, letos jsem to nějak dříve nestihla a pak už ani nebyl moc pořádný výběr. Ale jak znám například svou tetu, bude z kačera v botách tak jako tak nadšená, hlavně, že je to od Ivanky, co si na ni na starou babu, jak sama říká, vzpomněla. Je to člověk se zlatým srdcem odjakživa, možná až moc, neb je spousta lidí, co toho vesele umí zneužít a tak si aspon krásný pohled zaslouží. Bude ho všem radostně ukazovat a jak já říkám, chlubit se. A tak splní naplno účel i trošku kýčovitý, třpytkami posetý kačer v botách:-)






Můj adresář, co má doma, už je celý proškrtaný, mnohokrát upravovaný a tak jsem se musela podívat po jiném. Pravdou je, že jsem šikovný malý, co mám léta doma, už nikde nesehnala, tak jsem si pořídila aspon tenhle ve větší velikosti, ale opravdu moc hezky vyvedený. A mám ho z Bonami.
Je k němu i pěkná tužka, těch doma není nikdy dost. Aspon já to tak odjakživa mám, že píšu mnohem raději pěkně ostrouhanou tužtičkou než propiskou.





Milý pohled pro kamarádku, co má brzy narozeniny. 

A hnedka i do zásoby jedno přání na brzy se blížící svátek matek. Přáníčko s malým srdíčkem určitě pak udělá radost. Já si prostě na pohlednice potrpím.

Notesy bez linek moc nekupuji, ale tenhle s drakem, tomu se prostě nedalo odolat, to je jasné. Na draky, na ty já mám slabost.



Žádné komentáře:

Okomentovat