Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

čtvrtek 2. dubna 2015

Zápisník Malý princ si ke mně tak nějak cestu našel sám



courala jsem po oblíbených blozích a už ani nevím kde, mne upoutal překrásný zápisník Malého prince a tak jsem dala do google vyhledávání a objevila jsem ho tady.
Je pravda, že je uvnitř tak nádherný, že bude do něj úplná škoda snad i něco psát, ale zase na druhou stranu co se zápisníkem, do kterého si nic nenapíšeme a tak jsem na to přišla, budu si do něj psát ta Největší moudra, tedy aspon z mého pohledu. Ta, která mne nejvíce osloví, jako například:

V tvé hrudi jsou hvězdy tvého osudu. Friedrich Schiller

Statečnost míří ke hvězdám, strach ke smrti. Lucius Annaeus Seneca

Smrt je cena za nesmrtelnost. Žarko Petan

„Nemůžeme ovládat vlny života, ale můžeme se naučit na nich surfovat.“ Dan Millman

Kdo ještě doma nemá knihu Malého prince a již zapomněl, o čem to vše v ní vlastně já, nesu její tištěnou podobu tady.

A jak jsem tak brouzdala dál, objevila jsem jednu zajímavou novinku. Vypadalo to zprvu jako zápisník, či blok, nebo diář, než jsem objevila, že to má uvnitř báječné kapsičky a tak jsem si pro jistotu objednala hned s více kapsičkami. A k čemu že jsou, především na papírky, které se nám - tedy mně aspon určitě - během dne hromadí a leží porůznu tak nějak všude, stačí pak když se udělá malý průvan a už létají vzduchem a povětšinou vesele přistanou přesně v takové škvírce pod gaučem, či za počítačem, kde se těžko dolují a pokud nezaregistrujeme navíc přesně jejich průběh letu, zůstávají pak ve svých úkrytech skryty až do další úklidové generálky doma. Pravidlem pak je, že to nejdůležitější, co jsme na nich měli, zůstává pak naším zrakům skryto a trhajíce si vlasy nad ztraceným kontaktem na úžasného kadeřníka apod. si pranic již nepomůžeme. Takže odted hupky šupky pěkně všechny lístečky do obálky a po čase vytřídit. Když je kapsiček šest jako tady u mne, hned mohu vymýšlet i praktická oddělení typu Domov, Práce, Děti, Škola, Vaření...
Tuhle skvělou pomůcku jsem našla zde.
























Mír začíná mnou
IVA

2 komentáře:

  1. Ivo, ten Malý princ na citáty bude jak stvořený. Mám u sebe obyčejný bloček kam si vypisuju citáty z různých blogů co sleduju (a že jich u vás je) a vymýšlím do jakého krásného sešitu je napíšu načisto.
    Notýsek s přihrádkami nemá chybu. Jsem lístečková a už mi bylo řečeno, proč si to píšeš, když ten lístek nenajdeš?
    Tak teď si jdu opsat vaše dnešní citáty. Přeju hezké velikonoce, i když budou studené. Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem milovník Malého prince, četla jsem ho snad 100x, a to třeba i před rokem. Takže takový blok by se mi taky líbil :)

    OdpovědětVymazat