Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pondělí 5. ledna 2015

Ode všeho něco

už se mi to nechtělo třídit, tak dávám fotečky toho, co jsem si koupila po Novém roce ve slevách i fotky, co jsem dostala porůznu za dárky, aspon tedy zde něco málo.
Do zimní dekorace přibyl ve slevách v Lutzu tento sedící sympatický sobík. Je vidět na první pohled, že je to jasný pohodář. Usadila jsem ho proto mezi dva z papíru vystřihnuté stromečky, ty mi darovala k vánocům veliká šikulenka Olinka, kdo by se k ní chtěl podívat na její blog, najdete ho ZDE. Dvě nádherné uháčkované vločky - a to ještě nebyl sníh, tak se moc hodily - jsou rovněž od ní. Moc obdivuji šikovné ručky a těch v Čechách/jasně, i na Moravě a ve Slezsku;-) máme hodně a to je dobře. Není nad dárek, který je dělán s láskou osobně. Podle úsměvu sobíka Eduarda - to je jméno,vidte - je jasné, že se mu obojí moc líbí.

V Lutzu jsem v povánočním velkém výprodeji poctivě přehrabala a vítězně vyhrabala v koši tyto dvě krásné šedivé prostírky s vyšitým stromkem a nápisem. Potřebovala bych bývala spon tři, ale i tak se  užijí. Látkových prostírek zatím moc nemám, takže je nejvyšší čas ještě další letos pořídit;-)
K prvnímu sobíkovi přibyl ještě jeden, ale s tím se již brzy rozloučím, protože čeká ještě i ted po Vánocích jako dárek pro osůbku, která se teprve 10. ledna vrátí ze zahraničí a tak udělá jistě velkou radost i při návratu, obzvláště, když se okrášlil takovou úžasnou proužkovanou anglickou šálkou.


Do nákupního košíku jsem přihodila i tyto zlaté ozdůbky, oddůvodnila jsem si to tím, že jich pro stromeček zlatých moc vlastně nemám. A protože stromek u nás ještě stále stojí, tak už i nově visí a odráží se ve sluníčku, tedy, pokud zrovna je vykouknuté.
 

Oba sobíci jsou vysoce fotogeničtí, tak jsem je ještě zvěčnila s nově pořízenými bílými vánočními koulemi. Ty jsou ale spíše na dekoraci doma, protože pro stromek jsou dost těžké. Tady to není vidět, ale krásně se i barevně třpytí.




Nezbytné Silvestrovské prasátko koupené na silvestrovských trzích před radnicí. Už odcestovalo ke kamarádce do Česka rychlou poštou v bublinkové obálce. Taky patříte k těm, komu, když se mu ty bublinky dostanou do ruky, že je hned začnete "práskat" a nejlépe až do té úplně poslední, když to čas dovolí?

Ve slevě jsem objevila i toto krásné vánoční a silvestrovské přání pro jednu moc milou kamarádku a v koši se slevami jsem následně vyhrabala i filcová andělská křídla a jaká náhodička - na to zrovna zapomente, náhody a to vím zaručeně, neexistují - hodily se přesně velikostí dovnitř tohoto přáníčka. Přitom jsem využila čerstvě koupené waschi pásky s úžasným motivem a křídla zajistila proti pohybu v obálce. Však víme, že poštáci naše dary moc nešetří...



Misku s orientálním motivem jsem též uzmula ve slevách. Mám jednu milou perskou kamarádku a ta slaví Nový rok na jaře, takže se jako dárek bude pak velmi hodit.
 


Bílou svíčku, načančanou do jakoby sněhu jsem objevila také ve slevě. Dva sněhobílé pytlíčky ukrývají nádherná mydélka s glycerínem a provoní mi skřín s prádlem. Je to dárek od další moc milé kamarádky Týnky. Ještě přidala čokoládu s nostalgickým motivem, ale jak víte, čokoládu já prostě nade vše - bohužel, bohudíky, hm, to je polemika - miluji a tak ta dlouho nevydržela.

Jedno mýdlo je s kytičkou a druhé s andílkem. Jsou obě úžasnéééé.

A tady jsem již zareagovala a to velmi rychle - však víte, na akce se musí s odvážnou rychlostí - a využila tkzv. silvestrovské slevy v Douglasu -20%. Protože už mi dochází pomalu korekturka pod oči a na "pupínky" a jiné zlobivosti v obličeji, tak jsem si hned jednu přikoupila. Stejně tak zelenkavé stíny mé oblíbené značky Artdeco, nový štěteček na stíny a pouzdérko na obojí. Akorát u úžasného pouzdra zase někdo moc nepřemýšlel, protože do něj sice vlezou hned troje stíny - dole jsou na magnetku - ale ten štěteček k nim určený už ne. Hm. 

Korekturku používám mně určenou na tělo. Tedy spíše, na tmavé kruhy pod očima a další nerovnosti v obličeji. Nejraději mám tuto léta osvědčenou od Clinique a je v neutrálním odstínu.

Jako dárek jsem pak dostala od Douglase dva vzorky vůní. Pochopitelně už mám oba opět odzkoušené. Asi nebudou patřit k mým favoritům, ale jsou oba velmi zajímavé a voní úžasně tak jako tak.
Musk by ALYSSA ASHLEY pro nás, ženy, je velmi svůdná vůně. Srdce parfému: růže, ylang-ylang, kosatec, dubová kůra. Základ parfému: tonka, ambra, pižmo. Hlava parfému: sicilský bergamot, květy pomeranče, aldehydy a jasmín.

No a pokud máte rádi písničky kluků One Direction, pak je vaše volba jasná. Pochopitelně, mnohé zaujme i též úžasná nádobka na vonavku. 
Jedná se o květinovou vůni opět pro ženy. Hlava - růžový grapefruit, lesní plody, červený rybíz. Srdce - frézie, jasmín. Základ - lesní tony, pačuli a pižmo.

 
Protože se mám ráda a dárkové balení bylo zdarma, nechala jsem si samozřejmě svůj nákup pěkně a elegantně i zabalit.

Notýsek je menší, linkovaný a uznejte, že jsem ho a navíc ve slevě o polovinu, nemohla jen tak přejít.

Stejně tak jako porcelánový bílý talířek se zamyšleným andílkem. Nad čímpak ten okřídlený klučík asi tak přemýšlí, ale usmívá se, tak je to asi něco hodně fajn fajn fajn.


Žádné komentáře:

Okomentovat