Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pátek 30. ledna 2015

Co takhle přivolávat jaro krásným novým porcelánem

právě jsem totiž na netu objevila tak nádhrný, že vám ho sem musím dát také, blíží se nám Valentýn, třeba si uděláte/necháte udělat radost. Ta krása totiž stojí za to. Najdete ji TADY.

 Mimochodem, pokud ještě stále patříte k těm, kdo nemají odkladače na čaj, tak tu je máte a odložit na takovou nádheru sáček s čajem, to je přímo gustovní prožitek!


Jsem moc ráda, když především pochopitelně, na nás ženy, myslí výrobce i s obalem. Pak se totiž kochám i s ním. Je vlastně velká škoda, že tak nečiní všichni, koneckonců tím se zboží přece také více prodává,nebo ne. Přiznám se, že za krásnou krabičku, co mi zůstane, si i ráda ke zboží připlatím. Krabičky to je moje velká slabost.
Nepochybuji o tom, že tuhle nejlépe celou soupravu bychom chtěly všechny, aspon tedy já určitěěěě.


Žádné komentáře:

Okomentovat