Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

čtvrtek 17. dubna 2014

V supermarketu Penny se dají najít také úlovečky


takže jsem dneska za původním účelem koupení salátu, okurky a papriky našla ještě další nezbytné věcičky. Jednou z nich je tota úžasná krabička na papírové ubrousky, bohužel byla k mé lítosti poslední, ale pohlídám si, až je zase někde uvidím.
Moje velikonoční větvičky zlatého deště již rozkvétají do krásy a ve sklepě jsem našla další ozdůbky a hned jsem je na ně také rozvěsila, aspon je na co se dívat.

 V Penny jsem také objevila nové Bio máslíčko, tak už jsem zvědavá, jak bude chutnat.

 A pak také sáčky na odpadky s citronovou vůní jak jsem z nich byla nadšená, uniklo mi, že jsou na 25l a náš kyblík má 30-35l, takže jsem hned zavolala kamarádce a té se hodí, no prosím, nic nezůstane skladem ladem;-)

 A tady ještě pár detailů z té kouzelné karbičky s papírovými kapesníčky, tak mne napadá, vidím jejich název, tak se mrknu do vyhledavače, kdepak je mají běžně;-)




 Do nákupního vozíku přibyly i malé miniaturní bonbony Bounty s kokosem, ty má rád manžel, tak proč mu neudělat jednou radost.
 
 V akci na mne volaly o půlku zlevněné Lindt minipralinky. Takže hned 4 kusy putovaly dop košíku, kdopak ví, kdy se mohoiu dobře hodit. A kdeže je ten čtvrtý? Byl modrý a když jsem docházela domů, stál u poštovních schránek právě náš milý pošták, právě si kupil na rádl balíčky z auta. Tak mu povídám, pane poštáku, tady vám nesu také jednou jeden soukromý balíček od nás. Pořád nosíte až do bytu balíčky spolehlivě Vy nám, tak zas jednou něco pro Vás. Měl radost a šup, honem si je schoval raději do auta.
Ztímco tu dnes píšu tento příspěvek, právě mi nekdo zvoní u dveří a je to náš pošták s balíčkem, no prosím, to je na oplátku;-)
 

 Ubrousky byly také v akci, tak jsem jich nakupila hnedka hromádku, přitom toto je jen půlka, druhá půlka těch samoooozřejmě samých putovala ještě včera ke kamarádce naproti;-) Nicméně, ubrousku dle mého názorů není nikdy dost a udělají s obrázky navíc radost.




 Tyto sušenky máslové a kakaové jsem kdysi dostala od jedné další kamarádky a chutnají úžasně, ačkoli se na to tak netváří. Žila jsem celou dobu v domnění, že je přivezla od brášky dvojčete z Holandska, až....jsem na ně náhodně včera narazila právě v Penny a protože tehdy chutnaly moc i mé kamarádce odnaproti, tak samozřejmě do koše putovaly krabičky dvě, tady je už jen jedna, na té druhé už si pochutnává v tuto chvíli k snídani kamarádka;-) A krabička se pak hodí na něco jiného.






Žádné komentáře:

Okomentovat