Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

středa 9. dubna 2014

Konečně jsem se dostala koupit větvičky na Velikonoce


už měli jen zlatý déšt, ale to mi nevadí.  Třeba ještě něčím doplním, co mi přijde do Velikonoc do cesty. Hned jsem na ně rozvěsila velikonoční vajíčka z Bellarose. Loni jsem je propásla, tak jsem letos nedočkavě čekala až se zase objeví a honem je raději i když za plnou cenu, zakoupila. A udělala jsem dobře, jsou krásná, různě barvičková a ještě mám na ně plechovou krabičku s mými oblíbenými ptáčky. Pokud se nááááhodou objeví ještě ve slevě, přikoupím si asi ještě jedny. A když ne pro mne, určitě pro kamarádku, je mi jasné, že jakmile je ted uvidí, tak jí zasvítí očka a...a objeví se v nich touha a copak bych těm očím mohla odolat;-) Víte jistě samy, že kamarádkám se prostě radost dělat vyplatí.
Krásné háčkované kytičky mám od moc milé letité virtuální kamarádky Olinky, je moc šikovná a já už se tak těšila, až si je zavěsím. Olinko, velmi ti děkuji za tvou krásnou práci a laskavost.
Ještě asi na větvičky navěsím takové malé ozdůbky s velikonočními motivy, ale nechci tam toho mít moc, tak ještě porozmýšlím:-) 
Zajíčka, vlastně fešnou zaječici mám z velikonočního trhu z Bratislavy. A svícínek s kopretinou a beruškou je z PartyLite. Večer, když se setmí, hází krásná světýlka na strop.
A koukám, že musím ještě vyměnit jahůdkový ubrus za velikonoční. Jahůdkový jsem dělala křížkovým stehem a velionoční mi udělala kamarádka pro změnu stonkovým stehem. Ruční práce jsou prostě ruční práce.
Tak ještě pár detailů doma a už Velikonoce mohou začít.























 

2 komentáře:

  1. Nádherná velikonoční dekorace. Já nic nestíhám, žádné velikonoční přípravy...

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to krásně jarně vyzdobené, gratuluji. Velká radost tam posedět.

    OdpovědětVymazat