Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

středa 5. února 2014

Tak jsem si zase jednou přikoupila


v úžasných slevách po vánocích na APROPOSU pár hrníčků, mističek, kufříčky, notýsky a na Bella rose značně zlevněný adventní stojan, po kterém jsem pokukovala již před vánoci. 


 Notýsky mají uvnitř pro mne nezbytné linky, ale přiznám se, že barevné provedení mně tentokráte připadá jako apíše vyšisované ze sluníčka. Co se mi na nich ale líbí a moc, jsou hvězdičky na hranách notesů.

 
 Tyhlety mističky už dvě mám, tak jsem rovněž využila skvělé slevy a dvě si přikoupila. Krásně se v nich jí především ovoce. Takový ovocný salát v nich nemá chybku.



 A pak ještě dva hrníčky. Těch není nikdy dost a už se těším, až si přikoupím další a zase nějaké jiné. Však ona se už zase nějaké hezká sleva letos najde. Ne že bych si je ráda nekoupila i jen tak, ale proč nemít pak dvojnásobek.


Uvnitř po straně je malý ptáček, to je moc milý obrázek, hlavně po ránu osvěží kafíčko pak vlastně hned dvakrát.

Přikoupila jsem si i jednu větší plechovou dozu a jak jinak, než zase s motivem ptáčka a s pruhy.
Tento motiv se mi prostě nikdy asi neomrzí.
 

 A i uvnitř je doza krásně pastelově zelenkavá. 



 A pak dva kufříčky ve dvou velikostech, pozor, nejsou pro menší děti, jsou totiž z papírové lepenky.



 A uvnitř jsou puntíčkaté, to je milé.

 Na tehle stojan jsem se stále chodila dívat na Bella rose a po vánocích jsem se dočkala. Byl ve velikánské slevě a tak jsem neváhala a honem objednala. Je nádherný a miska dole umožní navíc různé dekorace.





 Objednala jsem si ještě jednou Vánoční pekařství, protože to moje zlonska jsem darovala jedné malé holčičce na vánoce. Měla jsem ho ve slevě s předstihem objednané na vánoce, ale Popron se tentokráte ostudně zpozdil, takže jsem musela tu moji dát již jako dárek a byla jsem tedy o vánocích bez ní, ale už ji mám doma a letošní advent už bude i u nás vonět vůně z pekařství v podobě františků. A opět v krásné slevě.

 A tady jsem si ještě přikoupila ve výprodeji v Lutzu krásnou špulku i s provázkem. A díky jedné ze šikulek na blogu jsem zjistila, že se ten otvor nahoře dá využít nádherně i jako stojánek na svíčku a vypadá to úžasně.
 A pak ještě dvě krásné a zajímavé knihy do mé knihovny.




Žádné komentáře:

Okomentovat