Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

úterý 11. února 2014

Háčkovanou krásu jsem dostala již na vánoce

ale teprve ted se mi podařilo sníst Nutellu a tím na ni získat skleničku a do ní dát svíčku. Uháčkované úžasné obaly mám od báječné kamarádky Olinky, ta na co šáhne, tak je z toho poklad. Tu skleničku od Nutelly mi poradila také ona a speciálně na ni mi uháčkovala hned dva pohádkové "obaly".  Jinde bych tuhle krásu určitě musela koupit za velký peníz a ještě bych ji ani zřejmě nesehnala. Olinko, moc děkuji a jak vidíš, už svítíme, akorát ještě musíme dojíst tu druhou Nutellu;-)
Moc doporučuji, mrkněte se k Olince na její webové stránky, má tam horu nádherných věcí;-)
 









1 komentář: