Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

čtvrtek 12. září 2013

Dokoupila jsem si dnes trojcedulku


krásně mi totiž ladí s mými dvěma původními pohlednicemi. Pořád mi něco mezi ně chybělo a dneska mne trojcedulka trkla v Lutzu do oka a už putovala do košíčku.
Tento týden jsem již začla měnit výzdobu bytu a balkonů za podzimní a přiznám se, že podzim mám tak  nějak nejraději, miluji ty barvy, vůni zetlelého listí, zralého a přezrálého ovoce, vlhké půdy a také mlhy. Jak padne mlha, jsem ve svém živlu, podle toho typuji, že jsem kdysi jistě žila v nějaké severní zemi, kde jsou mlhy běžné. Za mlhou tak, že by se dala krájet... Je tajemná, skrývá mnohá překvapení a přináší změny.
Když se rozplyne, je to, jako by tu ani nikdy nebyla...
A zde pár ispirací z mých mnohdy již letitých podzimních pokladů. Velký obraz je památka po tatínkovi, sám ho namaloval a je na něm krajina mého dětství. 


















Žádné komentáře:

Okomentovat