Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

neděle 3. března 2013

Návštěva v Lutzu a Baumaxu a další úlovečky


pantofle se srdíčky ve venkovském stylu mám pro kamarádku, když přijde na návštěvu, tak si je hned pozná,  budou to jen ty její. 
Krásná dřevěná tabulka Welcome s růžičkou na mne snad dokonce i mávala, halo, tady jsem, přeci mne už dlouho hledáš -viz nedávný příspěvek na mém blogu o cedulkách Welcome. A k tomu jsem přidala hned věšáček se stejným motivem na lžíce na boty a už visí vedle botníku a cedule Welcome rovněž v předsíni. A svíčky 100 ks mám jedny pro sebe a jedny hnedle pro kamarádku. Ty budou na balkon a tam, kde stačí "levné". Jinak doma se rozmazluji a používám naprosto úžasné svíčky Partylite ZDE.  Samozřejmě však také dražší než právě tyto obyčejné. Nicméně právě u vonných svíček, které doma doslova i dýchám, upřednostnuji osobně kvalitu než kvantitu.
A vajíčka převázaná motouzkem na mne čekala v Baumaxu, jsou netypická a hodí se mi pro výzdobu.
Tak nevím, jedno, kam jdu, všude vždy zase a opět najdu nějaké úlovečky, asi jsme na tom, my blogařky, zřejmě, tak nějak, všechny stejně, vidte;-) Mně se moc líbí, jak si i mezi sebou pomáháme, když jedna shání to či ono a jak si najdem tam či jinde nějaký skvělý typ, kreativní nápady, výborné nové recepty...to se mi vážně moc a moc líbí a všem vám za to velmi děkuji.

 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat