Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

čtvrtek 21. března 2013

Box na ubrousky v Retro stylu


už mám objednaný a moc se na něj již těším, konečně bude "dostatek" ubrouků i na stole. Ubrousky běžně používáme, ale každý vždy ze šuplíku, kde je mám schované a když člověk náhle potřebuje víc, tak se musí zvedat od stolu pro další a to už mne nebavilo a tak jsem hledala a hledala a našla.
Máte někdo s tímto boxem zkušenosti? Především co se týče objednávání či shánění ubrousků do něho? Kde se dají sehnat? Já jsem je někde kdysi viděla, ale už nevím, kde. Když jsem volala do prodejny na Dejvické v Praze, kde tyto boxy mají také, neuměla mi prodavačka odpovědět, jen, že je musím koupit u nich, nuž, trošku z cesty, aby člověk kvůli ubrouskům lítal tak daleko,ne. Prodávají se i na netu, ale proč za ně platit navíc ještě poštovné...budu ráda, když mi napíšete, pokud s tím máte některá zkušenosti. Děkuji.
Tenhle můj jsem sehnala ZDE. Našla jsem ho bohužel jen na zahraničním servru, ale i v Česku je jich již spousta k sehnání a moc pěkných například TADY. Tam se mi jich líbilo též více, ale nakonec to vyhrála holčička v klobouku jinde, protože já jsem na kloboučky prostě zatížená.


Žádné komentáře:

Okomentovat