Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

středa 20. února 2013

Vděčný dárek za naslouchání


jsem dostala nečekaně od sousedky, pro kterou jsem nedávno byla jedno velké ucho a poradce zároven, když jí bylo velmi těžko. Samozřejmě zadarmo, byt jsem jinak placený terapeut.
Včera nečekaně zazvonila u dveří s kytkou krásných něžných narcisek, to udělá radost.
A den předtím jsem si udělala radost v papírnictví a koupila si malý na žluto obarvený drátěný košíček na velikonoce, vlastně jsem koupila dva, druhý byl v oranžové barvě a jak jinak, už dělá radost dopředu kamarádce vedle ve vchodu. Když já mám nějaký dárek, většinou to nevydržím a dám ho dřív, než na nějaké určité datum, jedno jaké. To jsem celá já. Když radost, tak prostě hned.
Malé zajíčky jsem koupila rovněž v papírnictví a další tři - jak jinak - má už také kamarádka. Holt jsem se sestersky podělila;-) Mají zespodu samolepky na přilepení třeba na parapet okna.
A dvojitý hrniček mám už léta od mé nejlepší kamarádky z Prahy a dělá mi velkou radost a parádu v prosklené vitríně v obývaku.











Žádné komentáře:

Okomentovat