Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

sobota 8. prosince 2012

Vánoční slevy, to si nechám líbit

 a měla jsem ještě nějaké kupony, které dnešním datem končí, tak se jelo něco málo nakoupit především pro sousedy, ke kterým jdem ve dnech příštích na předvánoční návštěvu, takže to chce tak jako tak nějaký dáreček s sebou. A protože mají malou dvouměsíční holčičku, tak jsem přidala do košíčku i krásné domácí bačkůrky. Nemám ráda, když děti na sobě nosí odmalinka kýčovité věci, ale tyhle papučky jsou moc pěkné a vypadají opravdu miloučce, myslím,že kýč to určitě není.

Normálně si indické věci nekupuji, ale nevím proč, tento stromeček mne nějak oslovil a šup, je můj.
A medvídek byl ve slevě také a přibude do bedýnky se srdíčkem ke svým dvoum kamarádům.
 A velké srdíčko s tabulkou na psaní křídou a bílá dozička bude pro sousedy jako dárek do kuchyně.Sice ji mají spíše moderní, ale všimla jsem si, že paní domu Markétka, se už do ní také snaží protlačit trošku venkovského měkkého stylu;-)
Ubrousky byly ve veliké slevě a jsou moc pěkné, tak jsem vzala hned tři baleníčka.
Úžasná puntíčková krabice je od Haničky, od které mám i onu fantaztickou lampičku, kterou jsem sem dávala včera. Haničko, děkuji moc i za tuto krabičku, mám z ní též velikou radost, protože puntíčky a to ještě v této kombinaci, to je moje;-)

 
a tady jsou již ony papučky pro malinkou holčičku. Jsou sladké, vidte.

 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat