Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

úterý 25. prosince 2012

Štědrý večer u nás


máme bohužel jen malý stůl, takže když chceme, aby se na stůl vešly především talíře, tak musíme šetřit s místem;-) Koukám, že barvy též vypadají hrozně, ve skutečnosti jsou prostírky krásně stromkově zelené a i ostatní barvy jsem nějak moc nenafotila, holt prostě žádný profi fotograf zatím ze mne není, ačkoliv můj synek je profi fotograf studovaný;-) No však ono se to časem poddá, teda doufám, záběry uvnitř bytu mi zatím prostě moc nejdou.

 Na ubrousky už mám léta tyhle keramické sněhuláčky.

 Krásný křištálový stromek je od firmy Partylite, kde moc ráda nakupuji a nejen svíčky.
Když se za ním rozsvítí čajová svíčka, kouzelně hází do stran všechny barvy.
Mikulášská čepice čeká na synka, až bude rozdávat dárečky. Zmáčkne se knoflík a hvězdičky na ní střídavě svítí. Sháněla jsem letos takovou čepici, kde se hýbe špice, ale nikdy jsem ji neviděla.

 No a klasika, cukrovíčko, hořejší jsem dělala já, prostřední je dárek od sousedky a sponí jsou dobrotky z cukrárny.
Tříposchodový etažér je s motivem tří Grácií a zlatavý, tady to není moc vidět a Grácie jsou schovány pod cukrovíčkem.  

 Vánoční hvězdu jsem si letos koupila malinkou a moc mi teda z ní už vážně nezbylo. Zato krásně rozkvetly Barborky.

 Tuhle širokou stuhu doprostřed stolu mám už také dlouho, je krásně zlatá a probleskuje, tady to bohužel není vidět.

 
 
 A provázek, abychom všichni tři drželi i příští rok pohromadě a pomáhali si.


Žádné komentáře:

Okomentovat