Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

neděle 4. listopadu 2012

Překrásné vánoční i jiné výrobečky umí Romanka


mám od ní již pár výrobečků a nechala jsem šít už i jako dárečky pro kamarádky. Tuhletu krásnou soupravu v košíčku (obrázek nad textem)pro mne ušila loni na vánoce.
Romanka je hrozně moc šikovná a co produkt, to originál. Má krásné látky a hlavně dokonalé provedení výrobků, je  navíc mnohem víc než jen velice kreativní. Tuhle tvůrkyni mohu jen a jen doporučit a nezapomente, že vánoce se kvapem blíží a pokud objednáváte u tvořilek, objednejte s raději s rezervou.  

Leontýnku s kloboučkem jsem si zavěsila jako knižní vílku před knihovnu a Romanka mi jako překvapení k objednávce přidala krásné srdíčko a pytlíček ze stejné látky.

 A s touhletou dřevěnou andělkou jsem asi Romanku hodně zaměstnala, navymýšlela jsem si u ní totiž doslova každý detail, včetně dřevěné tabulky s nápisem Home sweet home, ale je přenádherná, vidte.
Krášlí mi kuchyni spolu se svazkem sušené levandule.
Prosím, nekopírujte vlastnoruční výrobu daného tvůrce/prodejce, akceptujte jeho originální autorství. 

 
U Romanky jsem si také objednala  takováto jemná embroidery srdíčka.
A na digestoř v kuchyni nad hodiny mi ušila tento krásný věneček s kávovými zrnky

 A tohle už je souprava k vánocům pro kamarádku:



Žádné komentáře:

Okomentovat