Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

čtvrtek 6. září 2012

Lucernu z Baumaxu ve slevě už mám konečně doma


 ale nemám ji, jako je zde na fotce, venku, nýbrž v zimní zahradě. Je ze dřeva a tak by asi moc nevydržela venkovní počasí. Ale kvůli lepšímu nafocení jsem ji protentokráte umístila na zatím ještě stále krásně zeleném balkonu. Jak jsem již dříve psala, vlastním ji díky jedné úžasné virtuální kamarádce, která nelenila a utíkala pro ni honem do Baumaxu, když na ni byla tehdy obrovská sleva. Pak lampička od ní putovala díky její báječné dcerce do Prahy, tam si ji vyzvedl kolega, kterého  k ní poslal lucernu vyzvednout můj bratr a pak na mne čekala doma na Moravě u mámy. Takže měla dlouhou cestu až ke mně, ale jak můžete vidět, ačkoliv nebyla zabalená po celou dobu všech těch transportů do balíku, je naprosto v pořádku. Však jsem o tom ani na chvíli nepochybovala, že by tomu mohlo být jinak. Těšila jsem se na ni a hrozně moc. Bude mi dělat radost a to nejen při dlouhých zimních večerech. Akorát si do ní musím sehnat svíčky na baterky, obávám se, že s normálními by byla brzy začouzená a protože je ze dřeva, asi bych ji už nikdy nevypucovala.
      A tady mám naaranžovaou šálku z Bellarose, zakoupenou ve slevách o 50 procent levnějí a to se už počítá. Za ušetřenou částku jsem si tudíž pořídila zrovna ještě jednu a taktéž se slevou 50 procent. Koneckonců, šálek není nikdy dost, vidte.



 
 
 




 
 A takto se právě úžasně začíná vybarvovat naše malá mochyně. Už jsme s kamarádkou počítala paličky a podělíme se pak na podzimní výzdobečku. Nevěřila jsem, že se u nás ujme, ale jakkoli byla malinká, krásně začala růst a úžasné je, že přibývají snad každý den nové květy.



 A když si zvětšíte následující fotku, či se dobře podíváte, můžete vidět, jak i náš zachráněný tis ze zahradnictví v bankrotu a v likvidaci, začíná mít spoustu červených plodů. Akorát si musíme dávat pozor, abychom na ně na balkonu nešlápli, pak po nich zbudou červené fleky a nejdou pořádně pryč.
 


Žádné komentáře:

Okomentovat