Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pátek 17. srpna 2012

Druhý balkon bude muset počkat na příští rok


ale i tak je na něm již krásně. Opět nenáročné minivrbičky, těm holkám se prostě daří všude. Zkusili jsme s mužíkem zasázet do květináčů i růžičky, manžel mi přikoupil dokonce i jednu větší zvlášt a i když je to víceméně stinná strana, daří se jim tu také moc dobře. Šištičky jsem si k nim dala, aby mi připomínaly koupání v lesíku nad Vídní v létě a dělají také pěnou dekoraci. Jednu popínavou kytičku jsme letos vyzkoušeli a je vidět, že i těm se na této straně daří, takže příští rok jich nakoupíme více. A hlavně nějaké dva vyšší stromky, aby zakryly okno do koupelny a do ložnice. Mým snem je, aby i tento balkon byl jedna velká zelená oaza. A pak samozřejmě, to bude chtít opět nějaké menší doplněčky a úlovečky.   
Tento balkon je jinak bohužel nepoužitelný, je tak úzký, že na něj nevleze ani stojan na prádlo, což je škoda, tady by bylo skvělé lehátko uprostřed zeleně. Balkon měří na délku totiž skoro 6 metrů.
Jednu věc ale shledávám jako škoda a to tu, že když se podíváte na okolní balkony a pavlače, tak je tam minimum zeleně a nevěřím tomu, že by lidé neměli čas či neměli někoho, kdo by se jim o zelen postaral, když nejsou doma... hned by to tu totiž vůkol bylo krásnější. A co se týče peněz - nakupovat se dá přece i ve slevách, což děláme samozřejmě i většinou my.







1 komentář:

  1. Dobrý den, krásná práce :-) já jsem si letos nechala pořídit zasklení lodžie, abych mohla pěstovat chilli papričky :-) přeci jen na Jesenicku je zima poměrně drsná a už tam máme mrazíky :-) Bohužel vrbičky mi uhynuly v létě horkem, takže všechno má své pro i proti.

    OdpovědětVymazat