Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pátek 10. srpna 2012

Dárečky pro švagrovou a dětičky

 jedeme k ní v sobotu po obědě na návštěvu, má byteček s předzahrádkou a synka s dvěma malými roztomilými vnučkami a fajn snachu, tak jsem zvědavá, jak to u ní zase bude v bytečku a na zahrádce vypadat. Naposledy jsme tam byli, když byt převzala asi po půl roce a je jasné, že tam u ní tudíž bude zase hodně za tu dobu k vidění. A já jsem taaaaak zvědavá na její kreace a úlovky;-)
Abychom nejeli samozřejmě s prázdnou, podařilo se mi ve slevách ulovit pěkné a milé malé dáre4ky. Pro dvě malé princezny barevné malé konvičky a aby nebyly tak obyčejné, dodala jsem k nim dřevěné kytičky a slámový provázek a dovnitř lentilky a čokoládičky. Švagrová pak dostane onu úžasnou trojsadu květináčků a pro ni jsem dovnitř naaranžovala úžasně vonící svíčky PartyLite. Koho by zajímal ubrus, tak ten jsem koupila kdysi v Tchibu rovněž ve slevě. Jinak probíhá v Tchibu právě akce 4+1 zdarma.
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat