Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

čtvrtek 30. srpna 2012

Cvičení doslova pro lenochy


a tudíž pro mne, jako človíčka narozeného ve znamení Ryb, přesně to pravé. Kdysi jsem měla problémy se zády a můj masér - mimochodem i on je co se týče cvičení a námahy líná Ryba - mi doporučil zakoupit si knížku od Johanny Paugnerové a Thomase Poppe Cvičíme s Měsícem. Najdete v ní rady a cviky podle Měsíce. Když se nachází Měsíc v ten či onen den ve znamení Ryb, Raka, Vodnáře aj. můžeme podle této knížky cvičit a tím pomoci naším orgánům v těle. Přiznám si, že napřed jsem si knížku přečetla a pak teprve začala podle ní cvičit a protože spousta cviků z této knížky se dá dělat třeba i v práci, dokonce i na ulici, v čekárně u lékaře...zaujala mne to. Přitom všechny cviky jsou tak jednoduché, že nad nimi nemusíte půl hodiny přemýšlet, jak je správně cvičit. A co hlavně - jsou opravdu účinné a to téměř ihned. Mohu tedy skutečně doporučit, samozřejmě, nejlépe si knihu též koupit, protože je to opravdový poklad, mimochodem, i ostatní knihy od těchto autorů jsou úžasné. Všechny cviky najdete rovněž ZDE u mne na profi stránce kdykoliv k vaší potřebě.
Přeji hodně úspěchů a radosti z cvičení, jednodušší to už prostě asi ani být nemůže;-) 


Žádné komentáře:

Okomentovat