Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

čtvrtek 26. července 2012

Zrcátko jako pro princeznu

 

jsem rovněž předevčírem uviděla u báječné Marušky na mamibazaru a protože už jako malá holka jsem toužila takové mít, tak prostě muselo zákonitě skončit v nákupním košíku. Vždycky, když jsem byla s rodiči někde na prohlídce zámku, musím říci, že rodiče s námi opravdu hodně cestovali a jsem a byla jsem tomu moc ráda, obdivovala jsem zrcadla i zrcátka zámeckých dam. Tehdy u nás samozřejmě něco takového nebylo k mání a tak jsem měla aspon takové to ruční umělohmotné zrcátko s držáčkem pro panenku a měla jsem u toho pocit, že jsem také taková dáma ze zámku. A ted po letech ho budu mít konečně i doma a jednou ho někdo po mně dostane a třeba se při troše štěstí a představivosti bude také cítit jako pravá zámecká dáma, či přímo princezna.
A protože jsem na MMB objevila i krásné korkové podložky s jahůdkami a hodí se mi báááááááhodou k mému jahůdkovému servisu, tak jsem přihodila do košíčku i 4 kousky těchto podložek.

 A ještě než jsem uzavřela obchůdek, padly mi do oka jedny, tentokráte keramické podložky: Mám totiž v hlavě již delší dobu takový plán, udělat si co nejhezčí prostírání na stole, když budeme mít s děvčaty kávové slety, se spoustu nezbytně zbytečných detailů a tento bude patřit k nim zcela určitě. A víte, jak jsem si oddůvodnila tento nákup: sama sobě jsem si ho darovala za to, jak jsem šikovná a stíhám žehlit doma neustále se kupící hory prádla. Nedávno na mne padl takový trošku splín, že to žehlení prostě nemá konce a tak jsem si řekla, že je na čase se za ně něčím odměnit a také se tak stalo:-)


 

Žádné komentáře:

Okomentovat