Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

neděle 3. června 2012

Příjemně prožité nedělní dopoledne


původně jsme chtěli jet do nedalekého lázenského městečka Badenu, ale nějak se začly honit mraky, tak jsme raději odbočili směrem do města a šli se procházet do parku u zámečku Belvederu a pak ještě zajeli do centra, kde se stále něco děje, dneska tam byly u chrámu Svatého Víta trhy a o kousek dál ochutnávka vína.
Zde pár obrázků pro vás;-)
 
 
a tato poslední fotka je můj dnešní - vlastně manželův, neb mi to honem vyfotil- úlovek. Omlouvám se tímto oněm úžasným dámám na obrázku, že jsem je tady zveřejnila, ale když ony byly prostě tak fantaztické a jsou tam zezadu, takže jsem je ani moc nezveřejnila...štěbetaly a bylo vidět, že to jsou kamarádky a před jakou výlohou, no samozřejmě, správně vidíte, jsou to botky a byly tak báječně zaujaté rozebíráním barev, tvarů a velikostí, že jsem na ně tam prostě jen fascinovaně koukala. Miluji takovéto spontánní obyčejné denní zážitky, dýchá z nich totiž báječně život. Těm dámám z tohoto obrázku tudíž přeji celý život jen krásné báječně pasující botečky.

Žádné komentáře:

Okomentovat