Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pátek 8. června 2012

Obrovská pochvala na obchůdek Bella rose

kde jsem si objednala dvě mističky a dva late hrníčky a dneska mi zbožíčko od kamarádky došlo a bohužel jedna mistička byla poškozená a muselo se to stát již při balení ve skladu, nebot v originálním obalu nebyl ani ten odchlíplý střípek, vada na mističce. Volala jsem hnedka na centrálu a tam jsme se domluvily, že pošlu fotečku poškozeného zbožíčka, což jsem ihned učinila. A téměř obratem mi došlo potvrzení se zprávou, že nová mistička je samozřejmě už na cestě. Takovéto obchodníky mám ráda, jasně, stručně a bezproblémově a to i v případě, kdy zboží není právě až zase tak levné. Takže, milá bella rose v Česku, přeji ti hory spokojených a jen  solidních zákazníků a připisuji obrovskou jedničku. Promptnost, rychlost, flexibilnost, serioznost najdete tedy zcela určitě ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat