Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

sobota 28. dubna 2012

Výlet na kolech podél Dunaje


byl dneska sice moc hezký, ale nebyl žádný stín a moc horko. 27C je i na kolech prostě definitivně moc. Navíc jsme při cestě zpět do městečka Tulln, kde jsme parkovali s autem, museli bojovat proti silnému protivětru.
Ale odměnili jsme se dobrým obídkem na náměstí Tullnu a pak už domů. Tam jsme zjistili, že máme na balkonech navátý písek a v rádiu právě uslyšeli, že je to písek ze Sahary...
A já měla celou dobu při cestě na kole zpět pocit, že mi něco jako písek drhne mezi zuby...
Nicméně výlet se i tak vydařil. Mám ráda, když se poznávají nová místa a člověk se setkává s novými lidmi.
Osobně bych mohla být na cestách pořád...
 
 
 
 
 

1 komentář:

  1. S cestováním je to u mně podobný,jak jsem dlouho doma, tak už přemýšlím o nějakém výletu !
    Pozdravuj Tulln, mám ho zapsaný s výstavou a velepříjemnými zážitky ! Je to pro mně magický místo, když se řekne Tulln, tak se vždy zastavím a zasnííím..........
    Měj se pěkně
    Jaromila

    OdpovědětVymazat