Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

středa 11. dubna 2012

Šnečku, šnečku, vystrč růžky


včera jsem tu měla krátce sousedku, aby nás pozvali s manželem až bude tepleji, k nim na jejich krásnou velikánskou terasu na grilování. Očička jí bloudila po mém bytě, co mám kde nového - máme totiž podobný vkus. A zavadilo jí očko na mém úžasném šnečkovi a zápichu domečku. A tak mi to bylo jasné, až půjdem k nim grilovat, tak ho prostě i se zápichem musím mít už doma a vzít ho pak s sebou jako poděkování za jídlo a pití;-)
A tak jsem hnedka přiobjednala jednu soupravu navíc ještě pro jednu další dobrou dušičku, která mi vozí poštu z Česka a díky níž tudíž ušetřím značný peníz za balíčky do zahraničí.
A sami se podívejte, šikovná Petruška umí nejen tyto úžasné šnečky a zápichy, ale další krásné věcičky.
A to mi ještě v pátek poputuje od ní balíček s kuchařinkou a hruštičkou pro kamarádku v květnu k jejím narozeninám.
U Petrušky jsem již objednávala i dříve a tudíž mohu říci, že její práce je skutečně víc než jen úžasná a precizní a navíc, je flexibilní, rychlá, no prostě je jedna z těch, kterým já říkám NEJ.

 

  
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat