Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

sobota 10. března 2012

Tyhle úžasné podsedáky



už dříve viděla na fleru u lásenky levandulové, ale odradila mne jejich fialová barva, protože se mi nehodi do interiéru. Ale pořád jsem je měla v hlavě a tak jsem prodávající prostě a jednoduše zaslala dotaz, zda bychom mohly vymyslet jiné dle fotek, které jí zašlu a šupky, už se na nich brzy bude pracovat. Juhuu, jsou totiž moooc krásné a já už se těším, až jimi doplním mou kytičkovou sedačku v obýváku a pracovně.
A samořejmě, že na stránce lásenky najdete i další úžasné produkty, však se sami mrkněte.

 A těch překrásných látek co tam najdete, ještě, že neumím šít, jinak bych to asi poobjednávala všechno;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat