Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

čtvrtek 22. března 2012

Ptačí deko klícku jsem musela sice


obarvit na bílo, byla spíše původně do vanilky a to mně nepasovalo až tak barevně k mým úlovkům, které jsou všechny téměř do běla, takže se koupila bílá lesklá barva ve spreji a několika vrstvami na pokračovaní se klícka přestříkala. Ale napřed se musela rovněž trochu od původní barvy očistit rovněž prostředkem z Baumaxu a pak vše nechat pořádně oschnout a hurá, už mně visí v zimní zahradě jako krásná dekorace. Sice jsem ji původně chtěla jako deko do koupelny, ale to mi u mužíka nějak neprošlo, že se tam nehodí, tak tam prostě vymyslím zase něco jiného a klícka do zimní zahrady pasuje úžasně, takže koupě se tak jako tak vyplatila:-) 






1 komentář:

  1. Pěkné,mám podobnou klec velkou tmavou a nevím co s ní,tak je ve sklepě schovaná...

    OdpovědětVymazat