Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pátek 12. května 2017

Pes jejího Veličenstva

je moc pěkná kniha od spisovatele, který napsal Dalajlámovu kočku a tak jsem si ji koupila. Je velmi čtivá a mile napsaná, mně osobně přinesla pár zajímavých nových vhledů. Pokud si chcete sobě či někomu jinému udělat radost, je tou pravou na vašem seznamu na nákup. Pokud někdo čeká "osobní a duchovní rozvoj", tak ano, ale spíše již pro "začátečníky". Nicméně, jak píšu, je velmi příjemná ke čtení a věřím, že na konci i slzičku ukápnete jako já.
Na bonami jsem udělala pár nákupků, tak aspon zde něco málo z nich. Plechový hrníček s modravým vzorečkem a hlavně s praktickým deklíkem najde u nás v domácnosti dobré uplatnění, v podstatě je možno použít ho na vše možné. 
 


Moc hezky vyvedená klíčenka v podobě lišky čeká na červenec a na den výročí naší svatby. Manžel lišky miluje, tak myslím, že tato mu udělá hodně radost. Je rovněž ze "stáje bonami".





V bonami jsem koupila kromě praktických pláštěnek na kolo, plechové cedule s kolem, která už visí v zimní zahradě, také tuto plechovou krabici, ve které se ukrývá především cestovní set na čištění bot.
Mám ráda věci, kde se skloubí praktické s krásným a to tento produkt skutečně je.


Slunce a Měsíc mám již delší doby od Partylite, ale teprve ted v novém bytě jsem pro ně našla uplatnění. Uvnitř jsou kalíšky na čajové svíčky.

Křížková výšivka s jahůdkami na stole znamená, že se konečně blíží doba teploučka a radosti zahradních produktů a nejen jich. To i manžel, jak tento rodinný ubrus, který jsem vyšila už před časem, vidí, zvedne obočí a významně se na mne podívá a řekne: "Ahaaa, jahůdkový ubrus tu máme.." Hned poté se pak zeptá, zda má koupit při cestě z práce jahody a jestli pojedem o víkendu, když vyjde počasí, na kola. Tak tomu já říkám radosti života na plnou páru:-)




Pohled s drakem jsem si nedávno koupila na Velikonočním trhu a tak mi dělá ted společnost při čtení knížek. Jemu se to líbí, mně se to líbí a tak je ten svět v pořádku.








1 komentář:

  1. Jsi tak skvělý, od tebe se hodně naučím.
    Díky za váš příspěvek!

    OdpovědětVymazat