Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pondělí 22. května 2017

Balíček dárků vybraných s láskou

tak to umí vážně jen má nejlepší kamarádka, za ta léta už se známe nazpamět. A i když jsme ted od sebe vzdálené, denně se nyní zase "setkáváme" na mejlíku či telefonu. A jak tak courá sama v Praze po obchodech, tu koupí něco i pro mne a pak zabalí balíček a pošle mi velkou Radost.


 Brašnička s mašličkou a kraječkou vypadá jak z dřívějších čassů, kdy ještě dámy nosily za každého počasí a roční doby jemné rukavičky. A také klobouky a klobouky, to je moje, když vysvitne tepl0 sluníčko, už se klobouček snáší shůry ze skříně, kde je přes zimu uložen a těší se na procházku a to nejlépe jak jinak, u moře.




 Malá bílá kabelka do ruky či na rameno, šikovná a se spoustou kapsiček, to kamarádka ví, že se mi v létě bude velmi hodit, zná mne a ví, že v letních měsících u  mne vládne v šatníku právě převážně bílá barva. Sice si mne pak každý sem tam splete s nějakým "guru", ale to mi nevadí:-)
 Odjakživa jsme s kamarádkou zatížené na malé, nejlépe lehounké brožečky. Motýlek je elegantní, ale zároven se dá nosit i na večerní párty, či jen tak do města na procházku na sáčku.




 Jemné zlatavé lehounké lístečky na zlatém řetízku jsou příjemným doplnkem lehkého letního oblečení.




 A má oblíbená toaletní voda Chanson.Kdysi se mi zalíbila, když byl ještě synek malý a tak mi zároven jemná sprcha této vůně připomíná tehdejší dny.


 Kamarádka nikdy nezapomene do balíčku přibalit vonavé mýdélko, nebo vonavou esenci do lampy aj. Když pak člověk ten balíček otevře, krásně to hned na něj z něj zavoní.


 Jemnoučký a lehký jako letní vánek je tenhle šáteček s třásněmi a barvičky a kytičky potěší.











1 komentář:

  1. Tak to jsou opravdu krásné dárky. Určitě Tě potěšily.
    Řetízek a šáteček jsou nádherné.
    Hezké dny v Rakousku!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat