Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pondělí 3. dubna 2017

Z prostěradla blůzka a dárky

jednoduchý střih z Burdy, kdysi "podpultové" a staré modré prostěradlo a s kamarádkou jsme si vytvořily úžasné lehké a vzdušné halenky. Nutno vzít v potaz, že kdysi prostě takový obrovský výběr jako dnes nebyl a tak se dělaly zázraky z mála. Když se sedělo u kávičky, tvořilo se. Když se sedělo s dětmi na hřišti, tvořilo se... Tvořilo s eprostě, kde se dalo a pořád. A hlavně, dělaly jsme to s radostí a velkou.
Tuhle halenku jsem doslovu časem unosila. Použila jsem na ni korálky, třpytky, barevné lesklé nitě a i když už ji nenosím, prostě mi to nedá ji jen tak "vyhodit".

Dárky jsem dostala ještě dodatečně k narozeninám od milé kamarádky Danutky a udělaly mi obrovskou radost. Původně jsme měly jen domluveno, že mi koupí časopis Eniologie, kde mi právě vyšel článek a pošle mi ho. Jenže to by nebyla Danutka, kdyby ho poslala jen "tak" a tak přidala pár milých dárků pro radost dodatečně k narozeninám.



















Žádné komentáře:

Okomentovat