Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

středa 28. září 2016

Mimoni k narozeninám

a pak ještě úžasně měkkounký obrovský červený ručník. Jako správná praktická matka jsem prostě každý rok toho názoru, že ručníků není nikdy dost:-)
Na obrázcích to není vidět, ale oči veselých Mimonů se komíhaly a dívaly přímo na Vás snad ze všech stran.




Dokonce i mne osobně nadchlo pak tohle tekuté mýdlo s pumpičkou. Když jste si totiž pumpli trošku na dlan, tak pumpička vydala mimonský smích. Napřed se člověk lekl a  pak uznal, že je to skvělý dárek pro dospělého synka:-))) Milovníka mimonů. nakonec, proč ne. Objednávala jsem ZDE.




A na tuhle LED lampu jsem si počíhala, až její cena klesla na polovinu. Je skvělá s 3D efekty a může a nemusí střídat dokonce barvy osvětlení. Našla jsem ji TADY. Vypadá pak mnohem lépe než na těch obrázcích, což mne samozřejmě mile překvapilo.


Tak a pěkně všechno do hezké a především užitečné krabice. Poslouží lépe než balící papír a cenově je v Sewa primová.
Hezké přáníčko pak k tomu a do něj pochopitelně malý obulus k utracení za cokoliv. takováto již rodinná tradice.







Mír začíná mnou.
IVA

1 komentář: