Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pondělí 2. května 2016

Když se narodí miminko, je to vždy velký svátek

je to slavnostní okamžik, na který se všichni už dlouho dopředu těší. Pak se tu zničehonic objeví nový človíček a je ho od prvního dne všude plno. Když byl schovaný u mámy v bříšku, tak bylo ticho, jako by se nic nedělo a pak najednou je tu na světě, mezi námi, dospěláky. Za jedním takovým čerstvým človíčkem půjdem brzy na návštěvu, tak se muselo jít něco aspon malého pro radost jít koupit. Zvítězil tenhle krásný barevný zajíček a jak mi milá prodavačka prozradila, jeho výrobce je osvědčený na trhu a všechny produkty pečlivě testuje. Takže zajíčka může malý človíček klidně cucat, barva je na přírodní bázi, v žádném příápadě pak neuškodí a vše je ušito i se štěrchátkem v bříšku, napevno,aby se nemohlo nic uvolnit. Takové prodejce osobně hodně ocenuji. 
Povětšinou se dají ted koupit přelevné hračky, jejichž kvalita je víc než na pováženou. Kupuji proto raději dražší a především s ochrannou známkou kvality.


Taštičku, která se naroluje do podoby puntíkaté jahůdky, mám z drogerie dm. Na menší nákup stačí a někdy si ji dám jako dekoraci na zápěstí, když nemám s sebou kabelku. Mnohokráte se už osvědčila a s radostí říkám pak u pokladen, když se mne zeptají, zda chci plastovou tašku na nákup: ne, děkuji, chráním životní prostředí tím, že si s sebou nosím tuhletu jahůdečku.


Balzámů na rty není nikdy dosti a tenle vodní meloun mám z Peripetie. Tam nakupuji moc ráda, protože se mi líbí od nich snad úplně všechno. A jak se balzám vypotřebuje, zbude navíc ještě krásná plechová dozička. Ach, dvě v jednom, to je ono, to je přesně ten správný nákupní prožiteček:-)
Pochopitelně, jak vidím nějaké krásné papírové kapesníčky, už jdou se mnou zrovna domů. Tyhle kouzelné plamenákové mám z Tiger.






A protože ten nově narozený tvoreček má sestřičku, tak prostě bylo nutné koupit něco pro radost i pro ni. To se prostě musí. Neumím si představit, že bychom přišli a měli dárek jen pro jejího malého narozeného bratříčka. To prostě nepřichází vůůůbec do úvahy. A protože jsem si sama v poslední době oblíbila rodinu Sylvaniů, tak jsem jí vybrala malou králičku s růžovým piánem. A pro jistotu ještě v pěkném domečkovém kufříčkovém baleníčku:-)



Pěkných pohlednic není nikdy dost a tak jak nějaké hezké zvláštní vidím, už je kupuji. Posílám je pak pro radost čas od času kamarádce. Tyhle s lesklými místečky patří mezi oblíbence.






Radost jsem si také udělala koupením malé knížky s citáty Malého prince. Mohu jen doporučit a jako dárek pro někoho na každý pád. Udělá víc než jen radost. Malý princ je prostě Kouzelný a osobně mu jeho lety na spoustu planet fakt závidíííím.









Mír začíná mnou.
IVA

Žádné komentáře:

Okomentovat