Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

pondělí 23. května 2016

Kabelka na dovolenou

Přesně tak jsem si ji představovala. Taková, aby se do ní vešly brýle na čtení, mobil, malá peněžka a kapesníčky. Nicméně, když se člověk po něčem pídí až zase moc a tlačí na "pilu", tak má zaručeno, že to, co chce, se prostě neobjeví, at bude hledat, kde chce a jak dlouho. Tak to bylo i u mne s kabelkou. Tahleta byla zbytečně drahá, ta zase malá, další moc velká, nebo moc těžká, nebo se mi nelíbil materiál, či barva, vzorek, zbytečně drahá...tak jsem to jednoho dne nechala být s tím, že prostě až se má objevit, objeví se. 
Tak se také stalo. V našem oblíbeném nákupním centru neměli jednoho dne "můj" chléb, tedy objasním, jím v posledních měsících zdravý chlebík bez kvásku a ten zrovinka došel. Ale nabídli mi, že mi ho do půl hodinky udělají. Takže jsem měla čas na trošku poohlédnutí se "jen tak". Jako první mi padl do oka obchůdek s italským zbožím. Pomyslela jsem si, aha, kabelky, oblečení. Hm, Italové, to bude pěkně drahé a ještě butik k tomu. Ale něco mi říkalo, hele, podívej, píšou ve výloze, že mají slevy, tak se tam jdi mrknout, vždyt máš času dosti.
A ona tam na mne holka jedna prostě čekala. Hned mne trkla do oka. Pogumová, trochu nezvyk, ale hned jsem si uvědomila, že je to to ono, kdyby pršelo, nebudu mít vše mokré. Vzorek jak barvou tak motivem květů mne nadchl tak jako tak. Lehoučká byla a ještě krásně přes rameno...Navíc, když mi prodavačka řekla, že je o 50% levnější a tudíž je její cena 9,50 euro, bylo to jasné a už byla koupená.
Také byl nejvyšší čas, dovolená se totiž blížíííí a jak jinak, než k mooooři.
  
Ve vedlejším obchůdku Sewa jsem pak přikoupila ještě pár maličkostí, které, řekněme, mně tak nějak padly do oka, či do ruky. Svítící králíček přibude ke svému již dříve koupenému kamarádovi
a trpaslík poputuje na jeden z našich balkonů. Bude tam hlídat spolu s kamarády stromky a kytičky.


 
Konečně se mi podařilo objevit polštáře do zimní zahrady na léto. Bud nebyla velikost, nebo se mi nelíbil motiv, nebo materiál, však to asi znáte...Nakonec jsem si objednala tyhle kytičkové na amazonu, jsou bavlněné, tedy i příjemné. Uvítala bych více žluté a oranžovou,ale holt někdy člověk nemůže mít všechno...




 
 

  

 









  

Žádné komentáře:

Okomentovat