Když něco chceš, tak za tím běž...

Čára našeho života je tragická a nádherná arabeska, črtaná rydlem duše na skle času. Pierre Reverdy

neděle 21. února 2016

Taky jste beznadějně propadli rodině Sylvanianů

já tedy ano a protože zatím není u nás v dohledu žádné vnučstvo, jako alibi k jejich okamžitému zakoupení, tak jsem si rodinku nechala koupit k Valentýnu sama:-) Jako základ jsem si vybrala králíčky, ty mám prostě nejradši. Jinak pochopitelně ve výběru jsou všechna možná ostatní zvířátka, ježči, klokánci, myšky, medvídky, kočičky... a pak úžasný výběr domků pro ně, nábytku, pomůcek, obchodů, butiků... je to děvčátka, prostě dívčí sen.
Mrkněte se pokud je ještě neznáte a i pokud je již znáte SEMHLE, je tam i spousta krásných slev. Se zvířátky se dá hýbat, nožky, ručky i hlavičky a pak se dají pochopitelně oblékat, převlékat...
Já jsem z nich prostě nadšená a je jasné, že toho bude přibývat a přibývat a jednoho krásného dne je dostane ode mne, či si s nimi u mne bude hrát, báječná vnučka a pokud to bude vnuk, tak také, protože pochopitelně doplnky jsou i autíčka, skluzavky a jiné nutnosti. Pokud se vnučstvo konat nebude, tak si s nimi budu hrát já a to s radostí činím již ted. Zatím nemám doplnky, takže je používám různě, například ráno jeden sedí manželovi k jeho velkému údivu na vánočce, další v zimní zahradě hlídá květ kunquatu...Kdepak, tyhle já už nedáááám ani za nic:-)

Pochopitelně k hraní patří i moudro, nezapomínejme být znovu dětmi a je jedno, kolik nám je přitom let, skutečně, naprosto jedno.


 "Hra je jeden z nejefektivnějších způsobů, jak zjednodušit život. přesně to jsme dělali jako děti, ale v dospělosti jsme si hrát zapomněli."
Albert Einstein

"Děti by měly dostat od svých rodičů dvě věci: kořeny a křídla. Kořeny směřující do minulosti a křídla, volnost a svobodu, mířící k zodpovědné budoucnosti." 
J. W. Goethe

 "Všichni dospělí byli dětmi, ale málokdo si to pamatuje."
Antoine de Saint-Exupéry


K hraní pak potřebujeme dávku fantazie. Děti jí mají  každém okamžikou plnou hlavu a to je na tom to nejúžasnější. Děti neznají hranice fantazie. Učme se od nich tedy znovu!



"Fantazie je důležitější než znalosti."
Albert Einstein

"Fantazie je nevyčerpatelným stvořitelem nových světů."
Paul Eluard

 "Fantazie je prostředníkem k nekonečnosti."
Soren Aabye Kierkegaard

"Fantazie je to, čím se člověk liší od živočichů."
Jakub Arbes









 Krásné růže a rostlinka v srdíčku jsou jak jinak, než od mého skvělého manžela.



 
 Mír začíná mnou
IVA

1 komentář:

  1. Páni... ty jsou ! jste taková velká malá holka ... to je pěkný ...
    Já jsem si kdysi koupila dřevěnou žabku sedící a na klíně měla malou žabičku... pochopitelně oblečené jako lidi barevně malované a dala se posadit třeba na kraj poličky... nožky jim visely dolů ... byly to takový mršky sympatický ... v zápalu stěhování, kdy člověk zjistí co má věcí jsem mimo jiné dala pryč i tu žabku .. dceři od synovce proč ne že ... ale já důchodového věku na žabičky často vzpomínám ... hihihi
    Mějte se krásně. Jarka

    OdpovědětVymazat